Bizarre Love Triangle / Frente!

Bizarre Love Triangle – Frente!


Frente! - Bizarre Love Triangle


Every time I think of you
いつも思うことなの
I get a shot right through
あなたのことを考えるたびに
Into a bolt of blue
稲妻に落とされた気分になるわ
It’s no problem of mine
わたしにとってはどうってことない
But it’s a problem I find
問題ではあるけど これは問題だわね
Living the life that I can’t leave behind
これをないがしろにしてまで生きていくなんて・・

There’s no sense in telling me
わたしを説得しようだなんてまったく理にかなってないわ
The wisdom of a fool won’t set you free
バカな考えはよして 何も解決しないわ
But that’s the way that it goes
・・けどこれしかないのなら
And it’s what nobody knows
誰もわたしたちの関係に気づくこともなく
And every day my confusion grows
毎日頭が混乱していくだけなら・・

Every time I see you falling
あなたがみじめに見えるたび
I get down on my knees and pray
わたしはひざまずいて祈りを捧げるの
I’m waiting for the final moment
最期の最期には・・
You say the words that I can’t say
わたしの口から言えないことを あなたが彼女に言ってくれると
わたし信じてるから・・

I feel fine and I feel good
うん 体調も悪くないし元気にしてるよ
I feel like I never should
ただこんな気持ちを抱えたままじゃいけないってことも わかってる
Whenever I get this way
こういう時いつも
I just don’t know what to say
何言っていいのか ただわからなくなるの
Why can’t we be ourselves like we were yesterday
「昨日のわたしたち」に 単純に戻れないのかしら・・

I’m not sure what this could mean
ごめん どういうことかよくわからないわ
I don’t think you’re what you seem
あなたも自分のことわかってないんじゃないの?
I do admit to myself
わたし思うの 
That if I hurt someone else
わたしたちのせいで傷つく人がいるならば
Then I’ll never see just what we’re meant to be
わたしたちは結ばれるべきではなかったんだと、すごく思うのよ・・

Every time I see you falling
みじめなあなたを見るたび いつも
I get down on my knees and pray
わたしは必死に祈りを捧げるわ
I’m waiting for the final moment
最期の最期にはきっと・・
You’ll say the words that I can’t say
わたしからは言えない言葉を あなたが代わりに言ってくれるんだって・・

Every time I see you falling
I’ll get down on my knees and pray
I’m waiting for the final moment
You’ll say the words that I can’t say
わたし待ってるわ・・

☆ ☆ ☆

 


応援お願いします!